Automobilis dėl vienokių ar kitokių priežasčių gali pradėti drebėti, vibruoti ar net pulsuoti. Jei užvedus automobilio variklį bent kartą gyvenime jums atsitiko taip, kad variklis ėmė tarsi pulsuoti, greičiausiai norėjote išsiaiškinti, kas dėl to kaltas. Trumpai tariant priežasčių yra tikrai ne viena.
Dyzelinio variklio pulsavimo priežastys:
Sakoma, kad automobilio variklis pulsuoja, kai dūmai veržiasi per alyvos matuoklį, kuris yra išstumiamas lauk. Tokiu atveju alyva patenka į ventiliacijos sistemos atvamzdį dėl padidėjusio dujų slėgio karteryje. Dažniausia to priežastis yra:
- užteršta karterio ventiliacijos sistema,
- nusidėvėjusi cilindrų ir stūmoklių grupė,
- sulipę žiedai,
- nehermetiški vožtuvai.
Jeigu vožtuvai yra nehermetiški, tada juos būtina pakeisti, taip pat reikėtų išvalyti ventiliacijos sistemą ir nuo žiedų pašalinti visas nuodegas. Tokiu atveju jums gali padėti patyrę specialistai.
Dyzelinio variklio vibravimo priežastys:
Dažniausiai variklis pradeda drebėti ar vibruoti, kai cilindrų viduje įvyksta uždegimo sutrikimas, pvz., kibirkšties, degalų ar oro įsiurbimo problemos. Turite žinoti, kad šią problemą sukelti gali ir užterštas kuras arba problema, susijusi su stūmoklio uždegimu. Bet jei automobilio variklis veikia gerai, tačiau, atrodo, kad jis tarsi šokinėja, tada greičiausiai turite problemų su variklio laikikliais.
Dyzelinio variklio apsukų pulsavimo priežastys:
Ši problema dažniausiai yra pastebima automobilių varikliuose, kuriuose yra elektroninis įpurškimas. Variklio apsukų pulsavimas gali atsirasti dėl skirtingų priežasčių, pvz.:
- netinkamas laisvos eigos reguliatorius,
- oro sunaudojimo daviklio gedimas,
- droselinės sklendės padėties daviklio netinkamas darbas.
Tokiu atveju, rekomenduojama pakeisti nurodytus mazgus arba juos išvalyti. Taip pat ši priežastis atsiranda dėl oro įsiurbimo į sistemą, kurį įtakoja sutrikimai maitinimo sistemoje, pvz., užteršti kuro tiekimo purkštukai. Kita priežastis – gedimai uždegimo sistemoje, tokiu atveju būtina patikrinti žvakių, aukštos įtampos laidų ir uždegimo ritės darbą. Be to, variklio apsukos pulsuoti gali ir tada, kai yra sutrikęs variklio elektroninio valdymo bloko darbas. To pasekoje, valdymo blokas negali suformuoti reikiamo signalo, kad variklio kuro purkštukai atliktų tinkamą darbą. Šiuo atveju, būtina kreiptis profesionalų pagalbos, kur visos problemos bus išspręstos.