Dyzelinių Variklių ir kuro sistemų remontas
- Agregatai aplink variklįVariklis tai širdis, viskas kas aplinkui tai kiti reikalingi organai puikiam automobilio darbui. Vertinam agregatų būkle tai mums leidžia užbėgti variklio gedimui už akių, kas vėliau tampa sutaupytais kliento pinigais.
- Visos dyzelinės sistemosRemontuojame visas žinomas kuro sitemas, nuo pačių seniausių iki naujausių, esam koja kojon su naujovėmis, kasdieniniai mūsų darbai mums leidžia neatitolti nuo dyzelinių automobilių sistemų pokyčio.
- Periodinis aptarnavimasAtliekame automobilio variklio periodinius aptarnavimus, paskirstymo pavaros keitimus, alyvos keitimus, aušinimo skysčio keitimus, viską kas priklauso pagal ridą ir tai nuo ko prasideda atskaičiavimas aptarnavimams.
Parašykite mums!
PASLAUGOS
- KAPITALINIS DYZELINIŲ VARIKLIŲ REMONTAS
- VARIKLIŲ GALVUČIŲ REMONTAS
- LENGVŲJŲ AUTOMOBILIŲ IR KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ VARIKLIŲ REMONTAS
- TEPALŲ IR VISŲ FILTRŲ KEITIMAS
- COMON-RAIL SISTEMOS PURKŠTUKŲ, PATIKRA IR REMONTASA
- DYZELINIŲ AUTOMOBILIŲ SIURBLIŲ – PURKŠTUVŲ (TDI PD) TAISYMAS BEI PATIKRA
- AUKŠTO SLĖGIO KURO SIURBLIŲ REMONTAS BEI PATIKRA
- PAGRINDINIO DIRŽO KEITIMAS
- VARIKLIO PASKIRSTYMO MECHANIZMO GRANDINIŲ KEITIMAS
- KURO SISTEMOS REMONTAS
- KOMPIUTERINĖ DIAGNOSTIKA
- KURO APARATŪROS REMONTAS
- KITI VARIKLIO REMONTO DARBAI
Profesionalumas
Patirtis
Kokybė
DUK
Jei jau toks klausimas iškilo,tai mūsų manymu nežinote ar jis keistas. Jeigu automobilis naudotas ir nesenai įsigytas, tai keisti būtina paskirstymo diržą ir visus agregatus kuriuos jis suka. Įvertinti automobilio paskirstymo diržo būkle labai sudėtinga, tik pilnai išardžius ir įvertinus visus agregatus kurie sukasi kartu su paskirstymo diržu, nes dažnai automobilio pardavėjas taupo, ypač jeigu tai automobilis per pardavimui. Tad jeigu ir matome vizualiai paskirstymo diržą nauja,tai dar mus nenuramina. Jeigu automobilis jūsų nuo“adatos“ tai visi aptarnavimai vyksta pagal rida ir gamintojo reikalavimus, juos sužinosite paskambinę mums.
Mūsų serviso variklio alyvos intervalo skaičiavimas paprastas: 10k arba vieneri metai nuo keitimo. Kad ir kokio šaunumo alyva piltumėt,kad ir koks marketinginis šūkis gamintojo būtų,vis tiek visos alyvos turi senėjimo savybes ir praranda tepimo savybes. Tad norint apsaugoti varikli nuo tepimo stokos ir prailgina jo tarnavimo amžių, reikia keisti laiku ir kokybiška alyva, mes jums rasim puikų pasiūlymą šiuo klausimu.
Variklio garsas gali pakisti dėl daugybės priežasčių, keletas iš jų būtų: variklio alyvos stoka, aušinimo skysčio stoka, variklio vidinis gedimas, agregatų aplink variklio gedimai. Jeigu esat pakankamai techniškai žmogus, būtina pasitikrinti skysčius ir jeigu nesimato po variklio dangčiu akivaizdžių pakitimų,tada vykit pas mus, mes bandysime rasti kas pakeitė variklio garsą, garso pakitimas-gedimo pradžia.