Dyzelinių purkštukų remontas
- Agregatai aplink variklįTaisome svarbiausią automobilio dalį – variklį ir aplink jį esančius agregatus. Variklis vadinamas automobilio širdimi, o aplink jį esančios detalės – tarsi papildomi organai, reikalingi nepriekaištingam ir nepertraukiamam automobilio darbui. Periodiškai apžiūrėdami ir vertindami agregatų būklę padedame išvengti rimtesnių variklio gedimų ir sutaupome ne tik kliento pinigus, bet ir laiką bei nervus.
- Visos dyzelinės sistemosRemontuojame įvairias kuro sistemas – nuo seniausių iki naujausių – pasitelkdami inovatyvius sprendimus ir pažangiausius darbo metodus. Esame orientuoti į profesionalumą, todėl kasdienis susidūrimas su remonto darbais leidžia mums neatitolti nuo dyzelinių automobilių sistemų naujovių.
- Periodinis aptarnavimasAtliekame automobilio variklio periodinius aptarnavimus, paskirstymo pavaros keitimus, alyvos keitimus, aušinimo skysčio keitimus ir viską, kas priklauso nuo ridos ir kas priklauso nuo atskaičiavimo aptarnavimų.
Parašykite mums!
Kokias pagrindines dyzelinių purkštukų gedimo priežastis diagnozuojame?
- Dalelių užteršimas. Net ir minimali tarša gali padaryti didelę žalą. Dalelių užteršimas – neefektyvaus filtravimo pasekmė. Ilgainiui tokia situacija pakeičia purškiamo kuro purškimo pobūdį, įpurškiamų degalų kiekį, laiką ir paskirstymą.
- Vandens perteklius degaluose. Netinkamai prižiūrint automobilį, vanduo gali patekti į kurą ir reaguoti su jame esančiomis cheminėmis medžiagomis – tai gali sukelti priešlaikinį purkštukų nusidėvėjimą.
- Nuosėdų kaupimasis. Visi degalai, likę purkštuke išjungus variklį, pavirsta anglies nuosėdomis. Periodiškai netikrinant, nuosėdos kaupiasi aplink purkštuko antgalį bei vidines purkštuko dalis ir tokiu būdu sutrikdo purkštuko darbą.
- Netinkamas montavimas. Netinkama montavimo praktika taip pat gali paskatinti priešlaikinį gedimą.
Kaip atliekame sugedusio dyzelinio purkštuko diagnostiką?
- Nustatome gedimo kodą, naudodami kokybišką diagnostikos įrankį, padedantį išsiaiškinti problemas.
- Patikriname purkštukus. Gavę sugeneruotą kuro įpurškimo sistemos gedimo kodą, patikriname kiekvieno purkštuko funkcionalumą. Būna, jog tereikia pakeisti atskirus purkštukus, o ne visą jų komplektaciją.
- Patikriname aukšto spaudimo siurblio funkciją ir jos veikimo efektyvumą. Spaudimo siurblio našumas priklauso nuo variklio apsukų, kuo variklis greičiau sukasi, tuo siurblio našumas didesnis.
- Patikriname purkštukų elektronikos darnumą.
- Diagnozuojame ir pašaliname esančias problemas.
Visuomet patariame, kaip tinkamai prižiūrėti dyzelinius purkštukus?
Dyzelinius purkštukus ilgiau išlaikysite geros darbinės būklės, jei laikysitės mūsų rekomendacijų.
- Reguliariai tikrinkite purkštukus – paprastai kas 30 000 kilometrų.
- Naudokite aukščiausios kokybės degalus, kad variklio nedengtų nuosėdos.
- Reguliariai keiskite variklio alyvą, kad ji būtų efektyvi.
- Reguliariai keiskite oro, alyvos ir kuro filtrus. Nešvarūs ar užsikimšę filtrai neapsaugo variklio nuo teršalų, gali sugadinti pagrindinius komponentus ir paveikti sklandų variklio veikimą.
- Apsvarstykite savo vairavimo stilių. Važiavimas sudėtingomis sąlygomis padidina degalų įpurškimo sistemos apkrovą, taigi ir lemia greitesnį jos nusidėvėjimą.
Laikydamiesi mūsų patarimų, galėsite išvengti dyzelinių purkštukų remonto ir užtikrinti jų kokybės ilgaamžiškumą.
DUK
Jeigu automobilis naudotas ir neseniai įsigytas, tai būtina keisti paskirstymo diržą ir visus agregatus, kuriuos jis suka. Įvertinti automobilio paskirstymo diržo būklę labai sudėtinga, tik visiškai išardžius ir įvertinus visus agregatus, kurie sukasi kartu su paskirstymo diržu, nes dažnai automobilio pardavėjas taupo, ypač jeigu tai automobilis pardavimui. Tad net jeigu ir matote vizualiai naują paskirstymo diržą, tai dar nieko nereiškia. Visi automobilio aptarnavimai turi vykti pagal ridą ir gamintojo reikalavimus, juos sužinosite paskambinę mums.
Mūsų serviso variklio alyvos intervalo skaičiavimas paprastas: 10k arba vieneri metai nuo keitimo. Kad ir kokios aukštos kokybės alyvą naudotumėte, kad ir kokį marketingo šūkį gamintojas skelbia, vis tiek visoms alyvoms būdingi senėjimo požymiai ir tepimo savybių praradimas. Tad norėdami apsaugoti varikli nuo tepimo stokos ir prailginti jo tarnavimo amžių, turite laiku keisti ir naudoti kokybišką alyvą. Mūsų komanda gali padėti šiuo klausimus ir pasiūlyti geriausius sprendimus.
Variklio garsas gali pasikeisti dėl daugybės priežasčių, keletas iš jų: variklio alyvos stoka, aušinimo skysčio stoka, variklio vidinis gedimas, agregatų aplink variklio gedimai. Jeigu esate pakankamai techniškas žmogus, kai kuriuos veiksmus galite atlikti pats, pavyzdžiui, patikrinti skysčius, ir jeigu po variklio dangčiu nesimato akivaizdžių pakitimų, tada atvykite pas mus ir mes bandysime rasti, kas pakeitė variklio garsą, kokia yra gedimo pradžia.
Sugedęs dyzelinis purkštukas paprastai sutrikdo kuro purškimą į degimo kamerą, neigiamai paveikia transporto priemonės eksploatacines savybes, gali sukelti ir kitų gedimų. Dyzelinių purkštukų gedimą rodo tam tikri požymiai, todėl reikia stebėti variklio lemputę (jei variklis veikia ne taip, kaip turėtų, skydelyje įsižiebia variklio valdymo lemputė), įvertinti tuščiąją eigą (jei degalų tiekimas yra ribojamas, tuščiąja eiga sukimosi greitis sumažėja, automobilis užgesta), atkreipti dėmesį į variklio veikimą (skleidžiamus garsus, padidėjusias apsukas, polinkį gesti ir pan.). Dyzelinio purkštuko gedimą rodo ir kuro nuotėkis (jei purkštukas buvo pažeistas) bei padidėjęs išmetamųjų teršalų kiekis. Mūsų komanda visuomet pasirengusi atlikti profesionalią dyzelinių purkštukų (ir ne tik) diagnostiką ir pašalinti kylančias problemas.
Taip, nes sugedę dyzeliniai purkštukai neigiamai veikia degalų ekonomiją. Tik tuomet, kai dyzeliniai purkštukai veikia tinkamai, variklis dirba sklandžiai ir sunaudoja tiek degalų, kiek reikia. Tad laukiame jūsų ir esame pasirengę užtikrinti sklandų jūsų transporto priemonės veikimą.